28 dagen plan

Het 28-dagenplan is gebaseerd op afvallen. Zes dagen per week eet je koolhydraat arm en één dag in de week eet je bij alle maaltijden koolhydraten. De gedachte hierachter is, dat wanneer je spieren geen energie meer kunnen maken uit koolhydraten, je lichaam energie gaat maken uit vetten. Op deze manier kom je dus in je vetverbranding en zal je sneller gewicht verliezen. Wel kan het zijn dat je de eerste dagen last hebt van hoofdpijn en moe bent. Dit is echter volkomen normaal, omdat je lichaam eigenlijk aan het afkicken is van de suiker. Na die 2-3 dagen zal je merken dat je je veel energieker voelt!

NU KOPEN (25,-)

Hoe ziet het plan eruit?

  • Elke dag keuze uit 5 ontbijten, 5 lunches, 5 diners en 5 snacks
  • 1x per week heb je keuze uit 3 andere ontbijten, 3 lunches, 3 diners en snacks met koolhydraten
  • 5 recepten
  • Trainingsschema voor 2-3 dagen per week die zowel thuis als in de sportschool kan worden gebruikt

In het voedingsschema staan geen hoeveelheden aangegeven, omdat je eigenlijk naar behoefte eet. Wanneer je dus verzadigd bent stop je met eten. Groenten kun je onbeperkt eten. Het trainingsschema is voor alle niveaus. Je traint op je eigen tempo en naar je eigen kunnen.

Mocht je nog vragen hebben, mail me dan gerust op roos@fitroosje.nl, want er geldt géén “niet goed, geld terug” garantie bij aankoop van het 28-dagenplan.

Na je aankoop ontvang je het plan direct in je mailbox.